Hakkımızda
Beyaz
hedefler
Beyaz çalışmalarının bütün evrelerinde dürüstlüğü temel ilke kabul eder. Kendi iş ortakları için oldu’1u kadar pazardaki tüketicilere karşı da kendini sorumlu hisseder. Müşteri portföyümüzdeki firmaların karmaşıklaşan ve gittikçe zorlanan piyasa koşullarına ra’1men, yerlerini ve konumlarını güçlendirmeleri göstermiştir ki; Beyaz doğru yoldadır .

Beyaz
yaklaşımlar
Beyaz, müşterilerinin hedef ve isteklerine dışarıdan biri olarak değil aileden birinin hassasiyeti ile yaklaşır. Başarıya ulaşmanın kaynaklarını sonuna kadar kullanarak tüm süreci ve sonuçları müşterileri ile birlikte paylaşır. Sorumlu bir duruşla, müşterilerinin hizmet verdiği arenada, ilgili bütün faktörler ışığında araştırma geliştirme yapan Beyaz, ancak detaylı bilgi donanımından sonra doğru zaman, doğru yer ve doğru tarzda çalışmalarını ortaya koymaktadır.

Beyaz
çözümler
Daha fazla marka, daha fazla imaj, daha zorlu bir tüketici tipi, işler daha zor ve karmaşık hale geldiğinde, çözümün maliyeti de artar. Oysa kullandığınız yöntem, araçlar ve en önemlisi düşünce yapınız belki de sorunun varlığına hizmet ediyordur. Şöyle bir düşünün; Sorunlarla karşılaştığınız andaki düşünce yapımız sorunu çözme sürecinde ne kadar etkilidir?

Marka
Markanın Pazar koşullarına ve hedef kitlesine uygun olarak konumlandırılması, markalaşmaya yönelik tüm iletişim faaliyetlerinin belirlenen strateji ve marka kimliüi çerçevesinde gerçekleştirilmesi.
Kurumsal Kimlik
Firmanın sektöre! varlığını oluşturmak, güçlendlrmek ve rakiplerinden ayrılmasını sağlamak için en önemli unsurdur. Adının belleklere yerleşmesini ve firmanın imajını en kısa yoldan hedef kitlesine ulaşmasını sağlar. Rakiplerinden ayrıldığı pozitif yönlerini ortaya çıkarırken; kalite, güven ve sağlamlık gibi olumlu özelliklerinin ilk izlenimlerini verir.
Medya Planlama
Markanın hedef kitlesi ile buluşması periyotlarını maksimum düzeyde gerçekleştirmeye yönelik medya planlamasının gerçekleştirilmesi. Kullanılacak mecranın en verimli ve ekonomik şekilde belirlenmesi, iletişim etkinliklerinin mecrada yer alması sonrasında medya takibinin yapılması.
Stratejik Planlama
Marka/ Ürün özellikler, marka hedefleri, Pazar koşulları ve tüketici tercihleri doğrultusunda, optimum stratejilerin proje bazında ve yıllık olarak geliştirilmesi.
Prodüksiyon
Reklam filmleri, radyo spotları, basın kampanyaları, outdoor ve internet uygulamalarının taslak aşamasından mecradaki yerlerini alana dek verimli zaman ve ekipman kullanımıyla en uygun koşullarda en doru şekilde gerçekleştirilmesi.
Kampanya Planlama ve Uygulama
Reklamverenin gereksinimleri çerçevesinde üretim sürecinin yaratıcı strateji doğrultusunda gerçekleştirilmesi, yaratıcı fikirlerin doğru çözümlerle sonuçlandırılması.